Back Forum New
Tips: The Author has been banned or delete.

Reply 39# Kissii 9 _% `8 }+ f+ J4 j0 s9 ^6 P

4 U2 A6 N" F5 ~3 _( J3 p9 K1 r5 l2 w0 @
    are u the aeria that i know?
-= viola =-

everyone from sinenrs pm me now!!!!!!!!!!!!!!
Caesery  ChaosSpiker  
time to fix the bugs dumb devs

Tips: The Author has been banned or delete.

this is not fair. we have played for many hours and wasted lots of time to play. and now you guys simply saying that caesary has been removed and you guys provide compensation for that. we're missing lot of our friends.

well said dogamer  I agree

TRADUCCION A ESPAÑOL:
4 T$ x7 @' g& b% G( d
0 J* x% ]  u$ T, B; IEstimados JUGADORES,
  M8 N4 |: W2 y2 W
6 F* e/ K6 M5 O! [7 K5 xSiento Que tenemos Que ELIMINAR caesary.lekool.com debido una ALGUNAS Razones desafortunadas Más Allá legal de control de Nuestro." W6 C2 s2 Q4 M  D
Entendemos Que Usted ha invertido tiempo e incluso Mucho Dinero en Este juego, ESTAMOS Haciendo Nuestro Mejor Esfuerzo párrafo Trabajar Con El DESARROLLADOR párrafo Llegar Una Solución Alternativa un párrafo Usted.1 \8 c5 |6 i* r+ K/ Y# l1 @
Por El Momento, Puedes ProBar Este juego Nuestros llamadas COMO Otros de los Dioses o Senatry. Nosotros le Podemos dar Una Medalla de Oro 2000 Por PIEZA o senatry Como un Paquete de inicio párrafo TRATAR de Estós juegos./ E) H) \' t8 l3 G/ i( ?: O

) b& m' i+ g" `* \9 i) l& y8 [Por favor, no Trool o llama COMO Respuesta, párr cualquier Duda, Pido Que Todos ustedes me PM en foros Sobre el Tema y los aviones de Compensación. Por favor proporcione Su IGN y El Servidor Cuando me PM
( T" B; X, f0 O. D  Z2 d3 F# T
7 Y, m, d5 b, s' b$ OGracias por Su Comprensión!3 L* O( h' e" T' T8 K" V

2 B+ ]; o% e; X: kQUE PENA QUE LO AYAN BORRADO .
/ i9 `& s+ h. C* G+ H" Q# h: |5 o
  r6 a; o( R, X4 lBYE SALUDOS

hello and you have said post ere for the free 300 gold as ceasery as gone i have joined cog i am elf called storm lev 1 the 300 would help boost me many thanks

Reply 40# HonorFairy ! {/ H1 C2 u0 w8 J: }* Z7 f
Hi
. h$ L! t' m9 i2 E" T9 F/ eto PM go to main post of threa or click my name in forums when you place the mouse over my avatar on side in forums, you will get a option to PM or when you click my space you will also get a option to PM me

con este era mi cuarto caesary......y en tdos lo mismo xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

Back Forum